HAPPY DAY

För jag har nu fått sommarjobb på coop tjoho tjoho tjoho :). Fett nice!

Har även idag solat lite på 10kronors solariet med min älskade. Men idag fick vi ja vad ska man säga... Kankse mer färg än önskat. Man känner sig inte så himla söt när man strosar runt på Stenungstorg knallröd med vita ögonlock. Men inne i rummet såg jag riktigt överdrivet jäkla översolat brun ut, men det var en fint. Jag var bara rödare än rödast. Men lite puder ordnar allt.

Nu så städar jag, har väl tjatat om de hela veckan nu, men nu har jag påriktigt börjat ta tag i det. Det är galet stökigt, inte helt okej. Praktik i morgon, niceprice.

Men nu ska jag fortsätta innan peppen försvinner ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0