Dagen efter ...

Igår, man kan ju säga att det blev för mycket för mig helt enkelt, så jag har inte mått sådär himla jättebra idag. Men jag har minsann jobbat, det var jobbigt när huvudet inte riktigt hängde med. Men från igår, om någon hittar ett ragg för kvällen inte fan ska väl då någon annan komma och ta killen? Och sen när man försöker lura henne därifrån vägrar hon flytta på sig! Jag skickar i alla fall inte pinsamma sms nu för tiden, tack gud för det. Men Camilla hade minsann skickat ett galet kul sms, eller smset i sig var väl inte någon big deal men killen hon smsa, holy moses!

Och det inträffade inga större missöden på jobbet idag heller. Det kom inga som jag inte ville träffa :) Men de skedde ett missöde jag skulle baka en kaka och råkade pilla på ugnens efterblivna ratt så ugnen blev väldigt varm 250 grader närmare bestämt och min kaka blev svart. Så det lukta rök i hela lokalen, så jävla pinsamt och jag tänkte att nu kommer de som jag inte vill träffa. Jag kände bara hur hånad jag skulle bli, men jag klarade mig :)

Idag ska jag till Camcam och ta det väldigt lugnt, egentligen hade jag hellst stannat hemma men jag har något som jag ska lämna till henne så då kan jag lika gärna stanna. Men nu går bussen om 30 min stress! Måste föna håret och sminka mig. Pusssis

Kommentarer
Postat av: ccaamy

jäävligt rolig kväll stor blandning av folk bara :D syns snart <3

2009-04-18 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0