Bitterfittan dag 2

Idag har jag inte varit ett dugg bitter har inte varit så himla manshatande heller för den delen. Nej idag var en ganska rolig dag, Camilla var galet övertrött och var ganska speedad och jag hängde på och vi hade som vanligt ungefär en miljon saker att prata om. Claes (matteläraren) var kanske inte alltför happy. Så hade jag spanskaprov också, det gick väl helt okej hoppas jag.

Sen efter skolan blev de dags för en tripp till Wallhamn till stallet, ta bussen i hästkläder är nice, man får så mycket härliga blickar. Så himla roligt, mina och Camys favorit småfjors var där Mimmi (9) och Lovisa (11), de ÄLSKAR oss. Jag har lite härliga kommentarer som de sa. Men de började med att ja kom dit och utbrister till Mimmi du är sååå sööt. Hon svarade du är med söt och sa att jag hade söta kinder. Har alltid gillat henne.

Lovisa: Emma har jag rätt galopp?
Emma: Nej de har du inte..
Lovisa: SYND!

Lovisa pratade om att hon skulle vara hemma sent, halv tio. Mimmi säger ååh halv tio på natten. Men jag säger nej på kvällen. Men Camilla hörde:

Mimmi: Kommer du hem halv tio på natten eller på kvällen?
Lovisa: På kvällen.
Mimmi: Vilken tur! Det hade varit lite jobbigt annars.

Så berättade Mimmi att Hanna hade haft med sig en kille från klassen.

Camilla: Var det hennes kille?
Mimmi: Nej det var en kille från klassen.
Camilla: Var han snygG?
Mimmi: NEEEJ !! Han såg ut såhär (gör en söt överbettsmin)
Camilla: HAHAHHA
Mimmi: Så dreglade han också
Jag och Camilla: HAHAHAHHAHAHA

Nu ska jag städa mitt rum så min mamma blir nöjd. Pusss

Kommentarer
Postat av: camy

hahaha så jävla härliga är dom (L)

2009-04-21 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0