Bitterfitta

Ja det är inte lätt, jag är bara sjutton år och redan bitter. Tänk vilken jävla bitterfitta jag kommer bli om några år, det är ju pinsamt. Jag började känna mig bitter för inte allt för länge sedan, men i fredags när jag skrek åt småfjorsen som sprang runt så skrek den ena "coola"  "HÅLL KÄFTEN JÄVLA KÄRRING". Jag kan ju säga såhär, fan vad jag blev sur ¨då, man vill gärna bli sedd som äldre men kärring där går gränsen. Jag blev så chockad att han såg mig som så gammal att jag inte kom på något bättre att svara än -JAG ÄR INTE GAMMAL !!!!!! 

Skola idag också och hela skoldagen var jag just  bitter hela skolgången känns bitter. Men det var kul när Camilla drog upp något om att hon hade nypit mig i "gäddi". Så kom jag på att igår när jag låg på soffan med armen upp så sa mamma vad har du gjort där på armen, du har ett blåmärke? Jag svarade nonchalant att jag har blåmärken överallt på lustiga ställen och jag vet inte vad jag har gjort. Men så sa hon att jag hade blåmärken efter fyra fingrar där på "gäddi" och att jag borde veta om någon hade tagit tag i min arm hårt. Då slog det mig att det måste ha hänt i fredags, för jag såg inga blåmärken den dagen. Synd att jag inte kommer ihåg något bara.. Var säkert Camilla!!

Jag var i stan i torsdags och shoppade ganska mycket och gjorde i alla fall slut på alla pengar :) Men jag gjorde då två köp som jag kände jag var halvnöjd med ett puder från Lancome för 390 kr och en plånbok för 250 kr (trodde jag men jag hade tydligen bara betalat 199). Men i alla fall, det kändes som pudret inte skulle vara värt det och som om jag skulle ångra plånboken. Men till alla negativa själar, jag är supernöjd med min röda väldigt mogna plånbok. Och pudret var det bästa jag någonsin haft.



I morgon ska jag ha spanskaprov, känn pepp!! Nej okej det gör jag inte men så farligt är det inte, jag är ganska bra på att plugga in saker dagen innan, dock glömmer jag det sen men det gör inget. Jag borde plugga nu asså pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0