27/4

Hej och god morgon :) Den dåliga uppdateringen beror helt på att jag har haft fullt upp. Men nu ska det bli ändring på det, fast det känns endå väldigt skönt att jag inte är så datornörd än.

Men jag orkar inte skriva något mer om fredagen, men det var en trevlig kväll helt klart :)

Sen på lördagen åkte jag hem till farmor ganska direkt efter jag kom hem. Jag städade hennes kyl, kan ju lungt säga att det behövdes. Efter det så cyklade jag hem till Camy och sen cyklade jag hem igen. Men de var ju någon som hade en lyckad kväll endå ;)

Sen på söndagen, igår så jobbade jag 8 timmar och 45 minuter. Det var ganska roligt faktiskt men segt att gå upp så tidigt.

Härlig artikel

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5003540.ab

skriver mer sedan, ska göra en enkät nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0