20 kr

Det har tydligen gått en bjudning på mig nu. Och Camilla sålde mig för 20 kr .  Fett snällt- Fast han sa ur hans perspektik att han får  20 kr om han ligger med mig. Det är ju värre herre gud jag skrattar ihjäl mig. Det började med att den lite lätt efterblivna killen raggade på face, så sa jag att han får hålla sig till Camy. Och sen så var man tydligen såld. Nog kul. Men han sa att han såklart hade gjort det gratis, de känns genast bättre.

Dethär ska jag komma ihåg Camilla, ja som trodde vi var kompisar :/

Kommentarer
Postat av: canm

2009-04-14 @ 19:23:58
Postat av: Anonym

du är såld ! R.I.P

2009-04-14 @ 19:24:23
Postat av: Elin

EMMMA!:) Du får komma hit till skolan snart sötnos;) <3

2009-04-17 @ 08:52:01
URL: http://elinelvesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0