1 april

God morgon :) Nu ska jag ut och övningsköra om cirka 25 minuter, jag ska köra till praktiken för idag öppnar pappa golfen :).

Jag tror inte någon blir förvånad när ni ser mitt val utav väggalmenacka. Fett snygg är den faktiskt. Januari/Februari var i alla fall nice bilder. Men är lite frågsam på Mars/April. Men då undrar du säkert varför jag är så anti aprilkillen, det är helt enkelt för att han har vart med i High school musical som nog är det värsta som finns. Jag tycker att han ser ut att vara homosexuell, men om jag hade vart 14 hade jag säkert tyckt att han var snygg, Är det nu någon som inte fattar vem jag menar?

Januari- Jag tror nog helt seriöst han är snyggast i världen <3



Februari- Lätt med på topp 3 snyggast  :)



Mars- No no no...



April- Nej tack, det är för mycket småfjors över honom tycker jag.



Nu måste jag sminka färdigt mig, och efter praktiken så ska jag faktiskt och provjobba för tredje och sista gången.

Take care!  pussss

Kommentarer
Postat av: caamy

Detta vädret gör mig glad :D

2009-04-01 @ 17:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0