Veckans hemskaste dag, SÖNDAG!

Idag har det vart en sådan där hemskt seg dag som man hellst av allt vill glömma. We don't celibrate sundays grymt smart text egentligen! Jag har knappt lämnat sängen idag , de känns ju kanske inte allt för bra. Men jag har faktiskt gjort lite nytta också, jag har städat och bakat kanelbullar:)

Men i morgon så ska jag antagligen åka med Camy och Chasse till  Göteborg känner kanske inte helt för det, men de är ju sååå mycket roligare än att ligga i sängen och deppa och vänta på bättre tider. Men det är tyvärr så att jag är pank, eller jag har fyra kronor. För jag fick nämligen inget studiebidrag denna månaden, bara för att min skola hade "glömt" att anmäla att jag hade börjat skolan efter sommarlovet. Visst låter det helskummT? Jag tycker iallafall att jag går på den sämsta skolan i hela världen, de har noll koll! Men nu praktiserar jag två dagar i veckan och tack och lov för det.


Men nu ska jag strax och äta kvällsmat, hoppas inte att mitt första inlägg var alltför tråkigt att läsa.

Det var ju kanelbullensdag igår så idag var jag hemskt sugen så jag kände att jag var tvungen att baka, kanelbullensdag är trots allt årets bästa dag! 
Var ju tvungen att baka kanelbullar idag, det var ju endå kanelbullens dag igår, bästa dagen på året !


Kommentarer
Postat av: 666 the number of your friend.

Hello, :) JAG SKRIVER DIN FÖRSTA KOMENTAR..

2008-10-05 @ 19:33:42
Postat av: Sara

Heeej Emmma! :P nee a gjorde en ny ;) sarampersson.blogg.se



Puss

2008-10-07 @ 21:40:31
Postat av: Sara

Tack Emma! Desamma ;) Adam har lärt känna nåra filippinare på båten :P SÅ vi får bo hos dom å så! Så har han 2 motorcyklar så vi ska åka ut med dom tyå åka runt på filippinerna å sova på hotell.. parta typ :P så jävla underbart :) MEn vi får se.. Me pengar å så. puss

2008-10-07 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0