värsta helgen, ever !

Jobbat idag med och idag var det inga äckliga golfare som hade damp, idag så var det en cpe kärring. Hon bad oss duka om hela skiten. Låter töntigt men det  var verkligen  to much! Jag känner mig utbränd efter denna helgen jobbade 17,25  timmar nu på två dagar. Och aldrig har jag haft såhär jobbiga dagar. Inte de att de var många timmar för det var det inte. Men en del har betett sig som as, det tar verkligen på krafterna.  Men jobbade med Daniel idag det var jättekul, honom tycker vi om:)

Friluftsdag i morgon med :S, Kul att vi ska till nösnäs och de som går där inte ens är där:( Boooring..
Ska köpa en ny rouge i morgon med tänkte jag. Mochabluch rouge från Mary Kay. Och sen ska jag till banken med och sätta in pengar. Det känns bra! Just det, i morgon så ska jag till Stenungsund med mamma med och köpa en kofta:)

Snart är det lov med, så skönt det ska bli. Och jag ska verkligen inte jobba!

Kul att jag verkligen inte har gjort något av världe alls den här helgen när jag till och med har varit ensam hemma.

AJa nu ska jag pressa joos hahah, pusstjing skriver i morgon när jag har lite mer ork..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0