Tredje gången gillt;)

Idag när jag var i stenungsund så tog jag ut pengar och så flyger en hundralapp iväg. Jag får panik och skriker med min sköna röst: NEEEEEEEEEEEJ MIN HUNDRALAPP. Och verkligen kastar mig efter den, hetsar som satan. Och precis framför mig står en bil full med killar som tittade ganska överdrivet mycket på min jakt efter rikedom. Så viskar jag lite diskret till Camilla; Camilla de är killar där- Camilla börjar då gåå väldigt fort. Hahah men jag fick i alla fall tag i min hundralapp. Jag känner inte någon med en röd volvo så de är nog lugnt.

Fick idag massa bilder/videoklipp på Stefan och Joakim när de hade haft
De har ju flyttat till Kalmar nu, det är faktiskt ganska långt bort. Jag saknar dem faktiskt båda två. Ska bli roligt och träffa dem, när det nu blir.

Kommentarer
Postat av: camilla

det va de pinamaste på länge :O till och med din mamma skämdes ju ?? hahahaha :D

2008-10-23 @ 22:11:39
Postat av: Elin

haha va roligt " skriker jag med min sköna röst" ! hahahXD

2008-10-26 @ 18:06:36
URL: http://elinelvesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0