Tisdag :)

Idag hade vi curling med PRO på gympan, helt underbart!! Haha, nej kanske inte, jag förståd inte reglerna men skoj var det i alla fall.

Matteprovet idag gick nog okej, ekonomi prov på torsdag med :/,
Dagens händelse måste väl endå vart när en utav de utvecklingsstörda i matsalen sorterar bestick och verkligen skriker FAAAN!!, HEELVETE ! Inte ens lärarna kunde hålla sig för skratt. Jag tycker verkligen inte om utvecklingsstörda, men det ska inte ha någon betydelse för dig som läser detta. Jag undrar varför är det en massa utvecklingsstörda i matsalen, asså som jobbar med maten? Jag tycker inte det känns hygeniskt. Vem vet vart dom har tagit i lixom. Och de blir faktiskt inte passade hela tiden. Alla är inte jätte svårt skadade men det finns minns en som är det, jag kan ju inte direkt påstå att man blir hungrig av tanken att de har gjort min sallad. Jo de är väl jättebra att de inte sitter hemma och möglar, men seriöst hör de verkligen hemma med mat?

Om 54 dagar fyller jag 17, det är inte roligt att fylla sent. Och ännu värre jag fyller på en söndag jag fyller alltså 18 en måndag. Det är deprimerande!

Och i morgon är det praktik, nästa vecka ska min mentor Charlotte komma och hälsa på. Då ska vi ha möte eller vad jag ska kalla det och så ska de antagligen säga vad de tycker om mig och sånt. Jag kommer vara redigt nervös känner jag. Tänk om de tycker att jag är värdelös:/

Dagens låt:  Johnossi- 18 Carat gold

Varför finns det så mycket saker som man vill ha/ göra när man inte har några pengar`? Det är helt sanslöst-. Och jag som praktiserar på bank kan inte ens hantera min egen ekonomi, pinsamt. Men när man hela tiden vet att man kan låna pengar av sina föräldrar så har i alla fall jag inte alls några problem med att spendera mer än vad jag har. Korkat jag vet. Men nu denna månaden så ska jag faktiskt inte köpa något mer än refillkort till mobilen och eventuellt dricka eller något annat obestämt . Men jag ska spara mer än hälften, det har jag lovat mina föräldrar. Jag måste ju bevisa att jag faktiskt kan klara mig själv, jag är ju trots allt inte så dum som jag ser ut!




Jag tänkte gå ut och promenera sen, får se om kanske Camy eller någon har lust att gå med mig :) Men nu måste jag verkligen plugga :/ see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0