Tisdag, veckans längsta dag.

Tjena :)
Dagen började med världens enligt mig tråkigaste lektion, idrott! Var verkligen inte på hugget idag så jag gick en promend istället. Sedan flöt väl dagen på som vanligt, såklart var det lika tråkigt också! Men på tisdagars å slutar vi klockan fyra men det var ingen som kände för att vara kvar så länge så vi fick sluta tidigare, tack Pia!


En av mina bästa vänner, Hanna har lovat mig att hon ska göra reklam för min blogg, så jag på så sätt får fler läsare. Hon tänkte lägga upp bilder på mig på sin bilddagbok, toplessbilder. Och de var smart tänkt, för vare sig vi vill erkänna det eller inte så säljer sex. De stora rubrikerna i tjejtidningar brukar ju vara något i stil med : Männens heta SEXDRÖMMAR eller SEXMISSTAGEN, så undviker du dem. Jo visst låter det ganska spännande men för det mesta tycker jag att det brukar vara en besvikelse när man läser dem.

I morgon är det ingen skola för jag har praktik, de ska bli ganska skönt faktiskt. Bara två skoldagar denna veckan idag och på torsdag också. HAPPY DAY!

Nu har jag precis varit ute och övningskört med pappa för femte gången i mitt liv vilket kanske är lite pinsamt med tanke på att jag snart fyller sjutton. Och det värsta är att jag är dålig med, jag fick hjärtsvikt av att köra igenom stora staden Skärhamn, haha. Men det var lite mycket folk ute när jag skulle köra, men som tur inträffade det inte några större missöden.

Innan jag övningskörde så bäddade jag min säng och så skulle jag skruva åt benen till sängen lite, för den knakar något kopiöst men det blev bara värre så jag kommer inte kunna sova! Men nu ligger jag i alla fall i min stora säng och lyssnar på världens bästa låt, Metallica- Enter Sandman. Så kollar jag på gamla bilder med, hittade några även bilder från bonneskolan och massa från klassresan med  9B, gud vilken bra klass vi var!



Hanna, Linn, Lollo och Anna från min förrförra klass. Jag saknar er !

Lite bakgrundsfakta om mig då; som alla kanske visste så har jag gått på bonneskola. Jag gick på Naturbruksgymnasiet Strömma förra året (i tre månader). Det är faktiskt en väldigt bra skola, men jag åkte dit som en vanlig hästtjej med drömmar om att bli veterinär och trodde att alla skulle vara som mig. Men så var inte fallet, nästan alla andra var uppvuxna på gård och hade kört traktor hela sitt liv (det var i alla fall så som det kändes). Jag kände mig faktiskt jätte ensam och udda. Men trots det så träffade jag endå några underbara människor som jag hoppas hålla kontakten med. Men jag stod bara ut i  dryga tre månader sen blev hemlängtan för stark. Jag längtade inte hem efter min familj, jag längtade efter mina vänner. Och med tanke på att killar verkligen var en bristvara där borta i bonneland gjorde det inte min tid på Strömma roligare. Funderade ganska länge på att lägga av men på Halloween bestämde jag mig! Jag nämner inga namn men två personer var ganska flitiga att sjunga Emma hade en bonnagård iiia iia aa. Det var vertligen "TOO MUCH" därför hamnade jag på skolan jag går på nu.



Hahah , tänk att jag har mjölkat kor.



Carro och min gamla rumskompis Elin :)




STENHÅRD!


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Det börjar arta sig :)

2008-10-07 @ 22:30:14
Postat av: Alina

Vänta är det Anna henning!!?? :)

2008-10-07 @ 22:36:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

nej det var det nog inte hehe:)

2008-10-07 @ 22:38:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: 666

Reklamen kommer. Bra inlägg, :D

2008-10-07 @ 23:15:58
Postat av: Elin

Åhh emma! vi saknar dej så:) nu kör vi typ aldrig traktor längre eller mjölkar kor (förrutom på Apun) Nu har vi mer smådjurslektioner. Just nu håller vi på med parasiter på djursjukvården. <3

2008-10-09 @ 09:02:39
URL: http://elinelvesten.blogg.se/
Postat av: W

Var är bilden "från klassresan" tagen?

2008-10-13 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0