Tidigt

Jag har inte sovit länge en enda dag på hela lovet, kommer inte göra det ´heller.


 

Idag kommer Hanna hem, det var på tiden! Så är det halloween idag med. Ska till Camilla sen i alla fall och käka middag, mycket trevligt :)

Igår så var jag och Camy i stan och såg VÄRLDENS SÄMSTA FILM. Den hette något i stil med Låt den rätte komma in. En  svensk vampyr film från 70 talet, låter det inte lockande så säg? Det var värsta finten, den lät bra på affishen trots att jag hatar vampyrfilmer. Men den var så fruktansvärt dålig att jag fick ångest för jag hade betalt 95 kronor för att de skiten. Så se den inte!

Julia visade mig världens roligaste klipp på youtube, det var inte så kul första gången men tredje gången trodde jag jag skulle dö av skratt.

http://www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM



Igår bet min fucking råtta mig i fingret! Jag har skam haft honom sen jag fyllde nio, han har aldrig bitit mig innan. Jag började blöda till och med. Dumma Kalle, men idag är han snäll:)

Lovets hittils roligaste: Tågluffen med Camilla till Borås, helt klart!
Lovets tråkigaste hittils: Min träningsvärk, nu förstår jag verkligen hur det känns att vara rörelsehindrad!

Idag så kom studiebidraget (HAPPY DAY) men jag satte in hela på mitt sparkonto. Visst svider det men samtidigt jag kommer att tacka mig själv om ett tag. Jag sparar nu i första hand till min filippinernaresa, men jag vet inte hur mycket pengar jag ska ha med mig. Jag har inte tänkt köpa något direkt, inte mer än vykort och frimärken. Det är långt kvar men jag måste ju endå spara pengar för pengarna växer tyvärr inte på träd för mig. Och jag kommer inte tjäna någre pengar på ett tag heller nu med tanke på att jag inte kommer att jobba alls förrän julborden.

Aja nu ska jag lämna mitt rum, det är som en bastu.- Pusstjing


Kommentarer
Postat av: .

2008-11-01 @ 00:34:54
Postat av: .

great sucseeeeeess / hate you

2008-11-01 @ 00:35:52
Postat av: camilla

2008-11-01 @ 02:35:29
Postat av: camilla

LOOOOVEEEEEEE YOU

2008-11-01 @ 02:36:21
Postat av: elin

haha va söt film! :D

2008-11-03 @ 15:49:25
URL: http://elinelvesten.blogg.se/
Postat av: 666

Vi hade en mys kväll hos Camilla , god mat, min sås va dock bra, tills du förstörde den:O :D<3

2008-11-09 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0