Sundaaay..

Okej lite halvkul kväll igår asså,  Jag Camy och Chasse åkte först till en tråkig fest i Stenungsund, jag kände ingen där, jippie. Sen fick vi sjuts till Skärhamn så gick vi till "ölkällaren" och var där de var det väl helt okej. Jag hittade världens sötaste vovve. Hon hette Tindra och var ett halvår, herre gud så otroligt söt, det är ju inte många djur som tycker om att bli burna. Vilken mysig hund asså, hon var så trött och somnade i mitt knä med. Jag vill verkligen ha en hund! Och kanske finns det någon som har ångest över kvällen? Hahah nämner inga namn, men jävligt roligt är det i alla fall! Nej men min kväll blev bra tillslut, det var mysit :)



Jag och Tindra !



Sjukt vad seg dag det har vart idag. Jag har sovit jättedåligt i natt så jag var trött och gnällig när jag gick upp de blev ju inte direkt bättre av att jag skulle och jobba. Men det var ganska chill. Jag jobbade med min syster, jag gjorde inte så mycket sa mest vad hon skulle göra !  Nu ska jag snart plugga lite matte sen så ska jag sova ! Finaly !

Hahah kul att något stolpskott raggat som satan i helgen på sms och typ sa att han hade sett mig och massa sånt. Hans kompis hade sagt vad jag hette så hade han hittat mitt nummer på internet, scary. Men så i alla fall hade jag haft en röd jacka på mig. Omöjligt, jag har inte haft någon röd jacka på mig. Det måste vart min lillasyster, jag döör såå misslyckat! HAHAHAHA Bör ju påpeka att åldersskillnaden mellan honom och min syster i alla fall är ELVA år. Gooo for it Julle!

Och snart är det höstlov, gud vad det ska bli skönt. Jag ska nog bara vara hemma och inte göra något, så himla underbart att kunna sova länge och det bästa INGEN SKOLA.

Idag är det en vecka sedan Flingan dog, jag tänker på dig kommer aldrig glömma dig älskling. <3

pusss


Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha ångest ? nej det är ingen som har ångest över gårdagen hoppas jag :D

2008-10-12 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0