Sova snart -:)

Okej nu sitter jag och äter havreknäckebröd med skagen ost och dricker te, bättre kan det inte bli -:) Men sen när tappade jag mina hjärncelleR? A man börjar ju undra när jag äter knäckebröd i en nybäddad säng:S Sånt är livet:)

I morgon är det praktik ska bli ganska onajs, de är så tidigt menar jag, men s ka lämna in en lapp så jag kan greja lite med mitt konto på internet sen :) sKULLE kirra det idag m,en när man inte är 18 så dampar allt så skulle BÅDa mina päron signa en lapp så jag skulle få se MINA egna konton.. De är wierd !

Jag har 5,000 sms i månaden och smsen tog slut i förrgår eller något och jag får inte nya förrän tidigast den 25:E, seriöst så känner jag mig handicappad. Det är ju så dampigt att du inte får beställa tjänsten fler än en gång i månaden så jag kan inte på något sätt få nya sms innan den 25:E. och om jag tankar mobilen kommer pengarna endå försvinna direkt, de är onödigt så lever just nu i mobilcelibat. Och de är om möjligt mycket hemskare än det låter. Jag glömde ta med mig mobilen till skolan idag. Ofta JAG gör det`? Glömde den hos Hanna också, det har verkligen aldrig hänt innan. Men de är nog bra för min braiin. Just nu vet jag inte ens vart den är. men den är meningslös med 66 öre :S

Fyfan vad den här dagen blev bra helt plötsligt, Tusen tack Camilla för du förmedlade nyheten. Shit asså det här måste vi fira !!

Man får mindre bröst av att dricka kaffe, bara så du vet :)  Så får man även gula tänder, dålig andedräkt så är det inte bra för kroppen heller ! Jag tycker kaffe är vidrigt har verkligen inga p

Kommentarer
Postat av: camilla

HAPPY DAAAY ;):D:D

saknar att du inte svarar på mina sms längre :(

<3

2008-10-16 @ 22:31:15
Postat av: Anonym

Happy day for you. ;) Börja inte drick kaffe

2008-10-17 @ 17:19:36
Postat av: Anonym

Hppy day for you. ;) Börja inte drick kaffe

2008-10-17 @ 17:20:22
Postat av: elin

Hej! : )

JUST NU GÖR JAG BLOGGDESIGNER FÖR BARA 35:- (FÖRR 45:-)

SKICKA EN KOMMENTAR OM DU ÄR INTRESSERAD!



KRAM

/ELIN ^^,



OBS!

ERBJUDANDET GÄLLER TILL DEN 30/10.

2008-10-17 @ 17:24:37
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0