Söööndaaaag :) Med lite bilder :)

Vaknade nu precis, tänkte vara världens gulligaste och om cirka en halvtimma gå upp och baka scones till frulle till mina antagligen ganska bakis föräldrar :)




Efter Göteborg tog vi tåget hem redan klockan ett, kändes extremt bra att ha hela dagen framför sig faktiskt. Det är jätte glassigt att åka tåg, jag älskar att åka tåg så länge man har trevligt sällskap.



Vi var ute i stormen och nästan blåste bort, ta lite fjortiskort skadar aldrig;)



Så gick vi till Ica och hämtade ut Camys Crazy paket, hon hade beställt färjade linser!



CRAZY BITCH!
Denna bilden ser lite scary ut, men det blev jätte bra faktiskt. Men det krävdes mycket för att få i dom. Första linsen så hjälptes Camy, Jag, min mamma åt. Hahah men andra linsen klarade Camy och jag själva. Övning ger färdighet.



Vi bakade snygga scones, kärleksscones ;) Det är nog bland det godaste jag vet tror jag.

Nä nu ska jag nog upp och baka, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: camilla

fäärgade linser är niiice , tack för en trevlig dag :) <3

2008-10-26 @ 17:37:39
Postat av: Elin

För mej är det hur lätt som hellst att sätta i linser=) haha

2008-10-26 @ 18:18:41
URL: http://elinelvesten.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, crazy bitch:D

2008-10-26 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0