Sista skoldagen innan lovet!



Woho nu har jag äntligen hittat ett torrschampoo som jag ska köpa. Det står ju om det i varenda tidning jag läser,  jag är verkligen sjukt sugen på att prova. Hade vart bra så man slipper sätta upp håret i en ful tofs bara för man kanske inte hinner tvätta håret. Får se om det fungerar bara, det låter ju lite halvskummt. Tänkte faktiskt köpa det på lördag när jag ska in till Göteborg och shoppa lite. 

Jag måste köpa nya skor att ha på banken, jag går i mina klackisar och får så ont i fötterna så jag tror jag ska avlida. Seriöst vad skam har man för skor på banken? Gummiskor går fett bort! Tofflor tyckte jag med pappa sa att man inte alls kunde gå i tofflor på banken. Och med tofflor menade jag du vet sådana fula tantiga svarta. Loafers är ju ganska fint, men de ska vara bekväma skor också så man klarar av att stå upp en hel dag. Jag har sån fruktansvärd ångest över detdär. Httar verkligen inga skor som känns "bankiga" nog.

Var stolt över mig själv att saldot på mitt konto är ungefär tre gånger så högt som vanligt, men efter allt som jag har beställt/måste köpa känns de som att det kommer att störtdyka neråt. Men de är bara för att jag alltid gör allt så impulsivt, bestämmer jag mig för något så ska det göras direkt. JaG måste sluta att hetsa. Men så är mitt smink på upphällningen också, de känns förjävligt. Smink är nog det som jag lägger mest pengar på förutom kläder då. Idag var jag så crazy att jag gick till skolan utan mascara bara för jag har så lite kvar. Är man snål då? A man får prioritera i dessa hårda tider med finanskrisen och allt.














Kommentarer
Postat av: camilla

Aaah asså jag fattar inte det där med torrshampo ? men aah hoppas det funkar :D

jag är lika dan, när jag väl har pengar försvinner allt i ett nafs typ :S sinnes jobbigt !

2008-10-23 @ 15:28:54
Postat av: elin

SV: Jag läste att du vill ha hjälp med bloggdesign. Vilka färger vill du ha? Vill du ha en header? Vad är dina intressen. Jag behöver inspiration :)



Kram

Elin

2008-10-23 @ 17:44:11
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: ELin

hon fick lite allt möjligt:D men hur funkar det dära schampot som du ska köpa?:)

2008-10-23 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0