Pust och stöön..

Åh herre gud kom just hem från en långpromenad med pappsen, det är verkligen kallt ute nu och KÅLSVART. Reflex är ju ett måste nu, de är redan oktober snacka om att tiden går fort. Gud vad jag saknar sommaren!



Visst ser det skönt ut, Hannas brygga är underbar.

Idag har jag vart ganska duktig, jag kom hem från skolan och pluggade lite, sen så tog jag mig en power nap efter det var det promenad och nu ligger jag här med datorn i min säng som belöning! Hur bra som hellst!

             
Myspys med Kalleman              Jag har inget skrivbord ;)

Och snart är det helg, i morgon ska jag praktisera sen när jag slutar klockan fyra så är det helg. Gud vad underbart! Såklart så har jag ganska dålig framförhållning och ingen aning om vad jag ska göra. Men det löser sig, bara att tänka positivt!  Ska jobba i helgen men jag måste spara pengar för om 73 dagar bär det av till varmare bräddgrader. Då ska Camilla gästblogga åt mig bara så du vet. Det kommer bli toppen, såklart :)

Förut idag på lektionen så satt jag och googlade på playmate of the year bara därför jag var lite nyfiken. Och de värsta var att de flesta var ganska fula, men hade enorma bröst! Många av dem var inte ens lite söta. Vill inte vara taskig och hänga ut någon men en viss svensk brutta som blev playmate of the year 1997 hur snygg är hon? Hon har skitfula bröst och ser ut som en alien? Men jag vet inte killar kanske gillar det? Ah då kanske man ska operera sig , vad vet jag. Nej jag skulle faktiskt aldrig förstora brösten eller operera mig till en alien, Never!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så det är 73 dagar kvar tills jag får vara crazy å skriva vad jag vill ? :D:D

2008-10-09 @ 21:38:11
Postat av: styrsö

varför operera brösten när du redan har stora och av äkta vara;)

2008-10-09 @ 23:25:45
Postat av: 666

Min brygga är najs som bara den. Aliens är heta. Saknar med sommaren!

2008-10-10 @ 00:09:23
Postat av: Cyril

Haha mer underhållande blogg får man leta efter =)

Det enda jag gör på jobb är att läsa din blogg och man får sig fan ett gott skratt varje gång :D

Du är go du

Keep up the good work

2008-10-10 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0