Onsdag:)

                                                   

Såå skönt det är med onsdagar, ingen skola :) Fast jag har ju praktik, det är ganska krävande måste jag säga.  Jag praktiserar på Tjörns sparbank i Kållekärr två dagar i veckan, det är ganska najs och brukar gå bra. Förutom idag råkade jag göra ett litet misstag, men whatever, shit happens :)



Funderar på om jag ska med Camy på spinning sen på Träningskliniken. Men jag är inte på hugget, man får så sjukt ont i benen av att gå i klackskor i en hel dag. Sjukt obekvämt. Varför ska tjejer gå i klackskor, varför kan inte killar göra det? Men men jag har det för jag måste ju se välklädd ut på mitt jobb. Idag hade jag en skjortklänning/tunika och leggins. Hade såklart knäppt hela vägen upp, fyfan hate it. Kan ju lugnt säga att den åkte av direkt när jag kom hem!


Jag måste i alla fall rekomendera världens bästa bok! Ego Girl skriven av Carolina Gynning


Dagens hitills mest spännande händelse måste väl endå vart när jag träffade Carl Andersson på bussen, min gamla klasskompis :) Läs hans blogg vet ja ;) : http://carlandersson.webblogg.se/






Woho idag är det bara 67 dagar tills jag fyller sjutton set vill säga 432 dagar tills jag fyller ARTON! Hur känns det? Jo det känns underbart då blir jag myndig, jag får köpa snus och cigaretter, jag får rösta. Sen får jag shoppa folköl på ica, tjooho. Dricka alkohol på restaurang, jag får också ta körkort och medverka i porrfilmer. Happy day.

Kommentarer
Postat av: Carl

HAHAAH medverka i porrfilmer;)!!!

2008-10-08 @ 18:42:34
URL: http://carlandersson.webblogg.se/
Postat av: Carl

haha tycker du jag ska ändra ;)?

2008-10-08 @ 19:31:51
URL: http://carlandersson.webblogg.se/
Postat av: sara

HAHAHAHAHA.... Poirrfilm är så jävla du EMMA!! med uppknäppta skojrtor/tunikor..

2008-10-08 @ 20:44:13
Postat av: Cyril

Härlig blogg =)

Kepp up the good work =)

2008-10-08 @ 21:40:33
Postat av: Cyril

Ska bli intressant och följa ditt bloggande, hoppas på en vardaglig uppdatering =)

2008-10-08 @ 21:44:33
Postat av: Sara

Haha, ja EMMA! har ju visst bevismaterial på datorn.. Bröst i slowmotion.. plingar de någon klocka? HAHAHA

2008-10-08 @ 22:35:51
Postat av: 666

du gillart

2008-10-11 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0