Onsdaag

Praktik idag , haha ett litet missöde annars gick allt very good. Fick ju sluta tidigare och allt :)

Nu pratar jag med Hanna i telefon, de är trevligt :) 

Smarta män har bättre kvalitet på sperman än osmarta, det suger ju.  Läste även att Ola antagligen ska vara med i melodifestivalen med. Kul kul, fast känns aningen desperat.
Fan va taskit, blondinbella snodde massa tjejers ide om en väska. Dålig stil, de vände sig till henne för rådgivning och hon tog deras idé.

Nää nu ska jag inte skriva mer idag jag ska plugga företagsekonomi :S
pustjiing


Kommentarer
Postat av: Hanna

Woooohoo, du prata med mig , :D det är trevligt att prata med dig med.

2008-10-17 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0