Later on

såå nu har jag vart hos min farmor och lekt med hennes 4 veckor gamla kattunge Sune. Sedan var jag ute med tre av mina kusiners hundar också. Jag spenderade alltså min eftermiddag i bonneland, det var faktiksrt ganska najs. Jag körde till farmor, det var jätteroligt och gick ganska bra :)

När jag skulle till mina kusiners hundar så sprang jag från farmor, det tar cirka 30 sekunder om ens det. Och så känner jag blickar så står det hur många kossor som hellst och GLODDE på mig. SKulle gå fram och klappa dom men dom var dessvärre skygga :/ Tror det är farfars kor, den ena gråa var så otroligt fin (bilden)




Jag nämde ju att jag ocg Camy shoppat presenter till Hanna, jag slog in dem idag och snyggt blev det :)

A idag så har mina familjemedlemmar köpt nya mobiler och en ny tv. Alla fick nya mobiler utan jag!? Ioförsig är min snyggare än deras, men endå.- Man blir ju lite lätt avundsjuk, dock har jag ju inte ens betalat min mobil än. Jag har ju mer än ett år kvar på min delbetalning, de är ju underbart.

De är ingen som vill ha en liten söt kattunge GRATIS om sisådär 4 veckor då lilla Sune är 8 veckor och JÄTTESÖT. Han är nog den näst sötaste kattungen ever, min katt var sötare när hon var bäbis. Han är verkligen gosig. Han älskar att slicka på fingrar och min mage. Så söt, och nu är hans tänder inte större än mannagryn heller, sötnos!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0