Jag är pank!!

Okej råkade åka in till Stenungsund och göra slut på mina pengar, men man lever bara en gång ;) Det är inte så farligt som det låter får ju antagligen nya i morgon :)

Jag shoppade iaf ett sådant torrschampoo som jag la in en bild på förut. Det fungerar så att du sprayar på det från ett avstånd på cirka 16  cm och sedan swishar du runt håret lite med fingrarna. Jag ska prova i morgon innan jobbet hur det funkar, spännande!

Sen så shoppade jag faktiskt en budget mascara från Rimmel, men så dålig kan den ju inte vara. Bara det blir mycket svart så blir jag nöjd. Och Mq hade klubbkväll med 20% rabatt och nyheter från deras nya kollektion Paris Kate & I. Gud vad snygga festkläder det fanns! Helt sjukt, men jag var så rolig att jag köpte en helt vanlig vit t-shirt;)

Köpte också två koftor som jag ska ha på jobbet:) Jag hittade också världens sötaste/sexigaste trosor med volanger som jag bara var tvungen att köpa också. Och sist men inte minst så köpte jag världens bästa rouge av Ewa från Mary Kay. Färgen Mocha Blush som nu tyvärr har utgått ur sortimentet, jag bara älskar den! Bilder kommer:)

Hetsade i onödan. Zac Efron ska inte ersätta Johnny Depp. Han ska bara vara det nya dragplåstret, hur kommer det gå? Jo småtjejer 12+ kommer bli pirates of the caribbean fans. Fy fan. Han ska alltså bara vara ansiktet utåt, jag tycker dock de är dåligt

Nu ska jag nog städa upp lite på mitt rum, jag är så pinsamt slarvig av mig. Skärpning! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0