I just wanna die :(

Sinnes vad mycket plugg vi har nu, jag orkar inte. Jag har inget roligt att skriva i bloggen nu tyvärr, jag återkommer later on ;) Nu väntas en timmas plågsam lektion.

Men nu lite skvaller det är slut mellan Hugh Hefner (min drömkille) och hans föredetta fru Holly Madison ja det var ju tråkigt. De som var så söta ihop. Hittade nu på aftonbladets hemsida att anledningen till uppbrottet var att hans "favorit kanin" ville ha barn. Ja så kan det ju gå, men det hade ju vart jätte roligt om han blev pappa när han är 82 vilket kanske är aningen gammalt.

                        


Kommentarer
Postat av: Eliiiwn

haha:D jaa men det är ju vääldigt synd att du inte går kvar:( jaa kom och hälsa pååå<3

2008-10-09 @ 16:35:33
URL: http://elinelvesten.blogg.se/
Postat av: 666

Din drömkille, jag vet att det inte är sant.

2008-10-10 @ 00:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0