Herre min skapare vilket väder!

                      


Jag glömde skriva om gårdagens hemskaste nyhet. Läste att Zac Efron skulle ersätta Johnny Depp i Pirates of the Caribbiean. Det är en sådan skandal så det är verkligen inte klokt. Jag älskar verkligen filmerna och Johnny Depp är ju en utav de största anledningarna man/jag ser filmen. Ska då Zac Efron, en liten gaykille ersätta supersexiga Johnny Depp´? Skaaaaaaaaaandaaaaaaaaaaal! Zac kan hålla sig till High School Musical så jag slipper se honom!

       

Seriöst,  Johnny Depp är SEXIGAST!



Jag tycker han är ful ! Han kan ju inte ersätta Johnny? Sinnes

Idag är ingen bra dag jag har ont i halsen så jag gick inte till min praktikplats. Men jag har varit jätteduktig och pluggat i stället.

I morgon får jag gratis sms, äntligen väntan är över.

Som det är nu så är det olagligt att sprida hiv, men nu vill smittskyddsinstitutet göra det lagligt. De vill alltså inte att det ska vara olagligt att medvetet sprida hiv. Jag fick damp och gick in och röstade och resultatet förvånade mig inte näs´tan alla som röstat tyckte samma som mig.




Jag fyller ju år ganska snart och jag ska ha en tårta med tjejben på! En konditor gjorde det igår på mässan, det var jättehäftigt. Det såg inte så svårt ut heller, men frågan är bara vart man kan köpa hudfärgad masipan?


 
Jätte häftigt bara ett problem, jag tycker inte om marsipan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vaaa? ska Zac vara ist för Jonnhy. Nehe så kan det inte alls vara. Jag håller med dej Jonnhy depp är ju huvudpersonen och ingen slår honom. Och den tönten Zac ser verkligen ut som en gay ¨(förlåt asså med det gör han verkligen) :S

2008-10-22 @ 15:54:18
URL: http://elinelvesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0