Hemsk dag

Jobbade idag, asså fyfan vad jag hatar golfare, må dom brinna i helvetet! (såklart inte alla, finns många underbara männsikor som golfar med) Men fyfan vad jag är arg. Idag så kom två jävla idioter, dom flippade totaly och bara gnällde för de hade blivit ett missförstånd. Tror fan dom gapar och skriker extra mkt på mig och Pille bara för mina päron inte var där. Jag blev först ledsen sen blev ja så jävla arg och bad den ena dra åt helvete. De var typ fylletävling idag, eller a wiskey golf. 52 pers var med och alla var svinfulla. Men 2 av 52 som va dumma i huvudet låter inte farligt, men dom var elaka för hela bunten. Men sen var de typ 10 super söta människor som var jättegulliga mot mig för jag blev ledsen, pusss! Det var till och med en som ville gifta sig med mig, haha de är ju underbart!!

Men det sabbade mitt humör totaly så Hanna kommer hit sen så ska vi la typ deega

Min katt ligger och sover brevid mig nu, helt sjukt. Hon drar alltid när jag kommer annars, och hon får egentligen inte vara på mitt rum.


pyussstjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0