Helg, lördag!

Heeeej..

Idag har jag jobbat, very najs. Eller inte men kunde vart. Jag fick  i alla fall  150 kronor för jag bakade en kaka till Britt-Marie. Det gillar vi verkligen! Tyvärr ska jag ju dock ge iväg 100 kr till Chasses storebror idag :/ Men that's life.

Asså jovisst för att det är mysit med höst, men detta vädret gör en ju bara deprimerad :S  Och inte blir man gladare när något stolpskott smsa igår och skrev att han hade sett mig och att jag var "jävligt fin" och så vidare. Och så blir man värsta nyfiken och personen bara säger att han är 25 och inte säger vad han heter. Ofta de va seriöst då menar jag, jag blir så trött. Jag kan inte hjälpa att jag är så sjukligt nyfiken som jag faktiskt är. Det är nog det värsta som finns när någon smsar eller ringer och man aldrig får reda på vem det var, hemskt!




Ja nu finns det push up kalsonger med, ah why not säkert jävligt najs.

Galet nu är klcokan halv sex jag har redan ångest , vad ska jag göra idag eller rättare sagt vart ska jag? Förfest hos camy iaf. Det löser sig väl. see you pusstjing !


Kommentarer
Postat av: Camilla

SINNES SJUKT KVÄÄLL :S:S:S:S::S :D:D

2008-10-12 @ 12:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0