Hej igen :)

Okej det blev inget lysekil idag men jag och Camy åkte först in till STenungsund där vi bytte mina spets leggins. Sedan så åkte vi vidare in till Göteborg  där vi bland annat köpte söta reflexdjur och presenter till Hanna som fyller om bara 30 dagar -;)



Bakom oss på bussen satt döden. Tänk dig en äkta emo-retard med stora svarta och lila korvar (sånna fejkdreads) i håret och sminkad med konstiga svarta prickar på ena tinningen. Hon hade vart jättesöt om hon hade haft en normalare stil. Och så satt hon och lyssnade på musik på sin mobil utan hörlurar, jag störde mig och vände mig om och tittade på henne, jag varken bitchblicka eller log jag tittade helt neutralt. Och hon gav mig världens mördarblick, asså utan att överdriva. Precis som om hon tänkte: Jag ska fan stycka dig och lägga dig i små påsar och äta dig till frukost. Det var så himla roligt att jag trodde jag skulle kvävas när jag försökte hålla tillbaka skrattet. Vi såg henne och hennes emofriends hela tiden sedan i stan.

Och sedan i rulltrappan från hemköp stod fyra negrer bakom mig. Ursäkta ordvalet, jag är inte rasist men läs klart så förstår du kanske mitt ordval bättre. Så känner jag att de börjar ta på mig. Eller a på min jacka på sidorna, jag visste ju inte vad jag skulle göra, tänkte dom skulle råna mig. Men hade mobil och plånbok i väskan så tänkte typ a råna på du bara. Sen när vi kom upp från trappan vände jag mig om så säger den ena: He was touching you. Jag svarar på svenska blond som jag är: Tror du inte jag märkte de eller? Men han förstod inte jag gick bara därifrån, idioter! Vad skulle jag göra lixom? Slå till honom? SÅ sa Camy en sjukt rolig sak: Is your homecontry nigeria eller? på världens sämsta svengelska, att jag inte dog av skratt asså. 
 
På vägen hem satt värsta söta killen framför oss också. :) Bussresan hem var otroligt seg trots trevligt sällskap. Jag fick ett nytt simkort idag btw very najs så nu kan jag äntligen använda telefonens 3G funktion.

FYFAN vad jag är sur ! I sommras så var det en tävling där du kunde vinna svinsnygga smartbilar och fula moppar och resväskor. Jag kan utan att överdriva säga att jag skickade in säkert 30 ASBRA bidrag. Ett var till och med så bra att ingen kan ha vart bättre. OCH JAG VANN INTE. JÄVLA SKIT. JAG ÄR RIKTIGT SUR NU ! Jag skulle ju vinna mig en söt bil! jAG TÄNKER ALDRIG KÖPA NÅTT FRÅN CLOETTA IGEN. iNTE ENS NÄR JAG BÖRJAR ÄTA GODIS IGEN.



Tack för trevligt sällskap <3

                         
Mitt rum blev äntligen klart, det             Min syster var snäll och gjorde en fläta på mig :)
 tog ju BARA 4 dagar, haha mitt
 rum på tvågånger två meter.
Nej kanske inte riktigt men nästan.

Nä nu ska jag sova pusss

Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha händelserik dag trots allt :D trevligt var de iaf :) <3

2008-10-29 @ 13:22:32
Postat av: elin

haha jag skickade också in till de. Men jag vann inget heller även om det var asbra de jag skrev:)Haha en sak till nu vill jag inte vara taskig mot alla emosar, men jag fattar faktiskt inte varför man kan ha på sej och se ut så som dom gör?:P

2008-11-03 @ 15:38:45
URL: http://elinelvesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0