Grymt duktigt

Klockan är endast 12 och jag har redan hunnit vara på gymmet med Camilla, grymt bra. Men jag har fruktansvärd träningsvärk sen igår:/

Ja hur ser dagens planer ut idag? Ja du det blir kanske bio, men vilken film det är frågan? En skräckfilm hade kanske inte suttit fel.

Nu sitter jag på mitt varma sköna golv och leker lite med Kalle, han är ganska cool min lilla bäbis.

Ångesten börjar komma nu, jag fyller snart år(38), jag åker snart(52), julafton närmar sig(55) och snart är 2008 slut också(62). Min ekonomi kommer verkligen att gå utför, det svider! Men jag ska inte köpa presenter till familjen i alla fall, det sparar ju några hundra och det gillar vi. Kommer nog inte känna för att köpa något till släkten heller, kommer bara köpa till mina kompisar. Juletid är nog enda gången jag önskar jag inte hade några kompisar. Nej okej så farligt
är det kanske inte, det är ganska roligt att ge om man hitttat något bra.

Men nu ska jag klä på mig, cykla till ica och sen fiskaffärn :) puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0