Great

Jag hatar tisdagar då jag har håltimma 14-15. Det är ju rellativt segt om man säger så. Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge,

Sitter nu och försöker fördröja tiden, klickar runt på lite olika sidor. Har bestämt mig för att köpa spets leggins i alla fall. Camilla praktiserar på Gina och är så snäll så hon ska "köpa ut" till mig, hon har 30% :)  Jag är verkligen jättesugen på att köpa en ny mascara också, det går ju verkligen åt! Jag får väl pallra mig in till Göteborg i helgen eller på lovet. Jag måste köpa något "bankigt" och ha på mig på jobbet också. Sen ska jag nog spara resten av pengarna :) Eller nej jag ska köpa en ny ljusstake och klocka också. Höstkläder är nog det tråkigaste som finns, asså på riktigt. Allt är i tråkiga färger och är verkligen heltäckande. Polotröjor, visst är det snyggt, men jag får panik när det sitter enda upp i halsen :S

 

Det är grymt snyggt med spets leggins.                                   Nej tack, inga polotröjor till

Kom just hem från julbord jag lägger in bilder i morgon. Det var jättegott, men det fanns ingen knäck :( Men superfint var det. Men åt det äckligaste ever ANKLEVERGLASS.

Så här var det då, vi stod vid en känd konditor (ingen aning om vad han heter) Så fanns det jättefina chokladpraliner där så frågade jag mamma kan inte jag få en fast jag inte äter godis? Då sa en annan gubbe kom hit jag har glass. Så ger han mig en tesked med gråaktig glass med salt på- Så frågar jag vad det är för glass för jag var rädd att det var choklad. Då sa han att det var anklever, jag trodde inte på honom och frågade tusen gånger om han skojade och han sa nej men såklart det inte finns anklever glass. SÅ jag åt de, seriöst, så sjukt äckligt jag kastade mig till chokladpralinerna. Dom var också jätte äckliga men sen så ropade han på mig och gav mig en sked hallonsorbet. Den var i alla fall god. Men shit vad jag är cool som smakade endå :) Kommer dock aldrig göra om det.

Dagens låt: Thunderstruck- AC/DC

Oh my god vad jag är trött nu och så är det praktik i morgon med vilket betyder att jag får gå upp klockan sex. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig heller.

Världens nyhet! En av de två som betädde sig som idioter i lördags ringde och bad om ursäkt idag. Ryktet hade gått att jag blev jävligt pissed/ledsen så han bad så hemskt mycket om ursäkt. Tyvärr visste jag bara namnet på honom så han fick all skit, får jag reda på vem den andra gubbjäveln är så ska jag se till att han får sig en rejäl utskällning. Jag gör det såklart inte själv jag lämnar det åt de högre makterna. Men kan ju lungt säga att de var ett sjukt stort steg för mänskligheten att han ringde och sa förlåt, det måste ha varit riktigt jobbigt för idiotens "stolthet".

Ja nu ska jag äntligen sova, det är dagens höjdpunkt tycker jag ! Hahah då har man ett roligt liv ska du se, pussgodnatt


Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHAHAH mums emma anklever :D

känner mig nästan sugen ju :)

2008-10-21 @ 22:28:08
Postat av: Hanna

Anklever, Det är min favorit glass?

2008-10-21 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0