Greaat

Jag sa till mina föräldrar att det bara är 42 dagar kvar till jag fyller år, då säger mamma: vad önskar du dig? Herre gud, ja vad önskar jag mig? Jag har faktiskt inte en aning om vad jag önskar mig, något användbart såklart. Men shit de är svårt jag menar de är mycket jag villl ha. Det är ju roligt att få en oseriös present men samtidigt så är det ju bättre om folk lägger pengar på något jag vill ha.

Har ångest över julklappar och andra presenter som jag ska köpa också. Hanna till exempel, du anar inte hur svår hon är att köpa till. Till andra funkar det alltid att köpa något fjortis som man själv vill ha, men inte till Hanna. Hon vill ha något oseriöst så jag har väl planer på ungefär vad jag kan köpa.

Jag är så sjukt shoppingsugen med, men har lovat mig själv att faktiskt inte köpa något onödigt. Men när jag ska till Göteborg och hämta klockan så ska jag också köpa en högtalare till min ipod som jag ska ha med mig till filipp:)

Gud vad det känns dystert nu när vintern närmar sig. Det är kolsvart klockan sju, hur kul är det då? Att ställa om klockan är nog det mest onödiga som finns. Jag hatar det verkligen, varför är det bara inte samma tid året om? Onödigt, hade vi inte ställt om klockan hade det ju varit ljusare på kvällen. Jag bryr mig inte om de är mörkt på morgonen, jag vill ha ljust på kvällen!

Och idag har det varit en sådan otroligt seg dag, jag har nästan inte gjort något alls- Jag har inte ens sminkat mig. Jag bakade först världens finaste scones, jag borde verkligen satsa på en karriär som hemmafru!! Sedan efter det så städade jag mitt rum, vilket jag har gjort i tre dagar i rad eller fyra och det syns INGEN skillnad. Och så har jag vart ute och övningskört med pappa med. För sjunde gången eller något, det gick ganska bra idag. Men jag är långt ifrån duktig. 

                                 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så svårt kan det ju inte vara att köpa present till mig :O Dina scones ser ut som hamburgare med streck på, :D

2008-10-26 @ 19:40:21
Postat av: Alina

Kikar in Godkväll:)

2008-10-26 @ 19:46:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Eliiiiiiiin

Jag håller inte riktigt med dej, jag tycker att det är jätte myyys med att det blir mörkt och att vi ställer om klockan:) men alla tycker ju olika=)

2008-10-26 @ 21:40:54
URL: http://elinelvesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0