Godmorgon :)

Nog roligt och vakna halv åtta ska du se. Nej men nu ska jag verkligen städa på mitt rum. Det ser ut som helvete :´/ Har även prövat min nya fina exklusiva ipodhögtalare, den var faktiskt ganska bra ljud i :)



Jag köpte den på teknikmagasinet för 129 kronor, lagom pris. Jag hade inte lagt en krona till på en sådan onödig sak, jag kan koppla in min ipod i stereon men ska ha denna med mig när jag ska åka iväg.
Igår så hade vi tänkt åka till Göteborg för att gå till teknikmagasinet men vi lyckades hitta det i Borås också. Det måste sett ganska roligt när jag och Camilla går och jag helt plötsligt skriker/piper till med min gälla höga sköna röst och skriker TEKNIIIIIIIIIIIIIIKMAGASINEEEEEEEEEEEEET!!! Helt överlycklig blev jag. Sedan så stod det tre killar utanför butiken, då sa jag till Camilla, vad pinsamt att gå in där endå. Men det gick så bra så :)

Jag är ledsen för mina trasiga leggins! Men förhoppningsvis byter vi dem nu i dagarna, typ idag eller något :) Och dagens låt: Thunderstruck med ACDC ! Har lyssnat på den nu hela morgonen när jag har pillat med diverse saker :)



Mitt rum FÖRE, enligt mig är de inte så farligt. Men de är långt ifrån OKej återkommer med en EFTER bild:)

Kommentarer
Postat av: camilla

han i kassan va typ snygg/söt ?

2008-10-29 @ 13:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0