God morgon:)

Har sovmorgon till nio men vaknade halv sju, det svider! Men jag mår inte bra, jag har ont i öron näsa hals :S, Noo good. Ah får se om det blir någon skola, fast det blir det nog för jag vill gärna ha tillbaka mitt ekonomiprov. Jag tror vi har riktigt lång dag idag med, slutar fyra!

Jo men snart är det lov nu med och sen är det jullov sen är de sportlov och sen är det sommarlov :) Sen är det ju bara ett år kvar tills jag tar studenten. Fyfan vad jag är bra ! Jag kommer vara bortrest HELA jullovet, mindre najs. Jag åker den 21/12 och kommer hem den 18/1-09. Om jag kommer hem det vill säga, det är ingen garanti. Det är farligt att flyga.


Kommentarer
Postat av: Elin

Var ska du åka?

2008-10-21 @ 13:32:20
URL: http://elinelvesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0