Fyfan för måndagar

Åh jag är på så dåligt humör nu va, är jävligt gnällig!

Seg dag idag i skolan, som vanligt! Men tur att jag har er, Camilla och Jasmine annars hade jag aldrig stått ut!
Matteprov i morgon också, fan vad najs! Jag kanske borde börja plugga nu?

Men dagen började i alla fall bra :). Och sedan var det en till positiv händelse nämligen, skolkatalogen kom! Den var väldans välkommen. Men dock var den verkligen inte så rolig som jag hade hoppats på, eller rättare sagt den var sjukt tråkig. Typ 3 sidor tjock var den med, woohoo.

Det är tydligen inne att vara wanna be lesbisk med, fan va najs! Det är ju tydligen en bra raggningsgrej som "triggar" upp männen.  Och 8 av 10 tjejer har någon gång kysst en tjej, men jag tror nästan det är bland den yngre generationen. Min mamma är homofob så tror inte dirr hon har strulat med en brud, haha



Kom och ta mig längt härifrån, långt här ifrån, långt här ifrån ja kom ta mig långt här ifråååån!

kanske borde ta tag i mitt liv och bojkotta datorn ett tag? Nja vi får se på det. Har varken tid eller lust att skriva något mer nu Pussstjiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0