Fridaaay

Okej dagen började ju kanske inte jätte bra. Drömde en underbar dröm men vaknade att klockan ringde klockan kvart över sex. Och när jag sedan skulle duscha tappade jag min klocka i golvet så glaset sprack. Tur för mig att den är försäkrad så jag får en ny för typ sjuttio kronor, men endå :/.

Sen så har jag vart jättetrött idag på jobbet, men fick sluta 40 min tidigare, underbart! Så åkte jag hem och lekte med min nya josmaskin och pressade lite jos till mig :)

Och försesten angående det med att man får mindre bröst av kaffe, kaffe minskar också risken av bröstcancer. Så kaffe är visst inte bara dåligt. Måste köpa ett nytt rosabandet nu, det tycker jag att alla borde göra. Hur kul är det med bröstcacer lixom? Men de är inte bara det är de är för tjejer jag tycker alla ska köpa de, förra året hade jag ett blått band för prostatacancer. Och de är precis lika viktigt så man kan ju införskaffa sig en sådan också.

Och inte bara otrevliga händelser idag. Var på apoteket och hittade en solkräm som jag antagligen klarar av, very najs!. Sen så köpte jag något på svenska spel. De är ju artonårsgräns men de frågade inte om leg:) Tjoho, han måste trott jag var äldre :)

Knäckebröd är nog bland det godaste jag vet, det låter sjukt men asså jag har redan ätit sex idag, de är asgott! Så är det ju nyttigt också.

TREVLIG HELG PÅ DIG ! Nu ska jag faktiskt plugga lite,. men först blir det nog en power nap :)

 

Jag var ganska brun där endå. Känner mig verkligen bleek och tråkig nu i höstmörkret! Ja det får väl bli att sola lite solarium. Solcancer here i come.

Kommentarer
Postat av: Me like you<3

keep up the good work baby, loveya foreva liksom.

2008-10-17 @ 17:15:25
Postat av: Eliiiin

Men Emma, om du går ut med att det inte är kul att ha cancer varför solar du då solarium:S hahahaXD du är la skoj du! :D:D saknar dej<3

2008-10-18 @ 14:37:14
URL: http://elinelvesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0