Fredag, början på lovet :) !

Dagen började väl si sådär när jag såklart råkade tabba mig på jobbet, men det gick bra endå. Hade även en lärare som hälsade på och så. Nu så jobbar jag faktiskt hos Hannas mamma, ganska chill.

Ja de har väl inte direkt hänt något av värde annars idag dock. Jo jag prövade mitt nya torrschampoo. Och jag måste säga att det är överskattat. Känner inte att håret såg så mycket fräschare ut faktiskt och inte luktade det så gott heller, luktade ganska maskulint faktiskt. Annars så är det ganska lungt på den fronten. Tror Camilla har köpt ett par spetsleggins till mig idag ioförsig, de gillar vi.

Vad ska jag göra idag då? Ja du, det vet jag faktiskt inte än. Hanna ska ju inte dissa mig för Anton idag(:O), hon dissar mig för modevisningen i stället. Ska väl vara med Camy och Chasse eller något, kanske inte så ovanligt men jag gillar´t .
Och i morgon ska jag till Göteborg och byta klocka och försöka hitta en ny ljusstake:) Och så ska jag sälja min ridväst också, UNDERBART!

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0