Första dagen på lovet !!



Herregud vilken rolig dag det har varit idag, jag och Camy var sugna på att tågluffa så vi begav oss till Borås :)
Det gick hur bra som hellt vi åkte till och med buss med infödingarna och frågade inte om hjälp men kom rätt endå och så blev det ju såklart lite shopping också. Jag shoppade mig en jättefin mörkgrå Isabella topp på Gina, och jätte exklusiva ipodhögtalare och sen ett silikonfodral till ipoden:) Och ja en halsduk med ! Vi såg också några skate småfjors som hade köpt ett lock energidryck, stenhårt!

Sedan på bussen hem så trodde jag och Camy att vi såg en kille som vi saknar, men vi såg tyvärr fel. Han och hans vänner hade förfest på bussen så säger Camilla: Asså om man har förfest på bussen en måndag, då måste det ju vara något viktigt!? Eller? Hon är så sjukt rolig va. Hon sa en till väldigt rolig sak men kommer tyvärr inte ihåg det nu.





Hade på mig mina nya fina spetsleggins, men dom SPRACK !! Otur :/ Men ska såklart byta dom :)




Här provar Camy ett par faktiskt väldigt coola typ cowboy boots/stövlar som hon nästan köpte. Jag vet ingen som är så besatt av skor som Camilla asså.

Roligt skvaller från skåne, Hanna förstår inte vad Antons föräldrar säger, det är så roligt så jag tror jag kvävs.

Imorgon ska vi ut på nya äventyr hoppas jag, kanske Lysekil?

Skvaller från Skärhamn, eller nyheter kanske. Jag tror att Saga bion brann idag. Camilla såg brandbilar och sånt ! Crazy

Puss så länge nu ska jag duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0