Camilla här ;)

Hejsan :)
Tänkte vara lite crazy å skriva ett inlägg i Emmas blogg nu när hon råpluggar :)
Det är inte alltid så smart att spara sitt lösenord på min data, för när jag egentligen
borde plugga så hittar jag på mycket roligare saker :)

Aha vem fan är då jag? Jo ingen mindre än Emma egna kära "Camy" haha så osexigt smeknamn men that´s it !

Sitter här och har lite smått ångest över helgen som var hände en del saker som vi inte ska ta här.
Hur va eran helg tro? 
Och så har jag även ångest för den kommande veckan :/  
Har nämligen tyska och matte prov imorgon, det ger mig ångest så in i helvete !

Hittade en blogg här om dagen ilovemeor.blogg.se , där man kunde ladda hem massa låtar.
Vilket jag tyckte va väldigt bra när jag inte har något nedladdningsprogram på min skoldata, vilket
är den enda jag använder nu när min andra data är sönder.
Där jag även hitta låten som jag nu sitter å lyssnar sönder - I hate this part, Pussycat Dolls. Värt att lyssna på !

Men mitt andra problem denna veckan är att jag ska klippa å färga håret,
egentligen inte ett så svårt beslut vad jag ska göra. Blir väll blonda slingor och fylla i den "mörka" slingan under luggen?
Men hur kul är det nu då, jag vill ha långt och fint hår.
Hitta en bild på en tjej, JAG VILL HA HENNES HÅR, och utseende med för den delen :)




Va det inte fint då eller?









Just nu önskar jag att jag bara kunde gå och lägga mig å vakna på onsdag, då har jag min kära praktik :)
På gina tricot i st-sund det är så mycket bättre än skolan.
Men men tyvärr blir det nog inte så lätt, så får väll stänga av datorn nu och gå och plugga nu :/.
Får hoppas det va lungt för dig Emma att jag kika in, och att jag inte förstörde allt för mycket här inne ;)

Maybe att vi hörs senare. Emma tyckte jag kunde vara såkallad gästbloggare när hon är i filipinerna, ja varför inte ?
Tack för idag iaf :) Puss !


Kommentarer
Postat av: emma johansson

Hahha , camy du är väl för söt. Ja fyll i slingan ! Hhaha , de är najs med kort hår, jävligt skönt iaf :) Du skriver jätte bra mkt bättre än mig iaf<33

2008-10-13 @ 20:10:58
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0