ÄNTLIGEN FREDAG.

Gud vad underbart nu är det äntligen helg, fick sluta 40 min tidigare idag med, dagen kunde inte bli bättre. Och idag gick jobbet utan problem inga tabbar asså:) Har haft låten Hot n cold- Katy Perry på repeat sen igår. Den blir bara bättre och bättre.

Men i alla fall fredag idag! Och vad händer ikväll? Jag vet inte riktigt, känner såklart för att göra något roligt idag, men känner inte att man blir så party sugen av det här vädret. Det är mer mysväder, hade vart hur mysigt som hellt och ha någon att mysa med, men ack nej ack nej. A vi får se hur kvällen utvecklar sig.

Hej höst..
Hade gummistövlar på mig idag, ute i regnet. Det är ganska roligt med regn så länge man inte blir blöt. DET FINNS INGA DÅLIGA VÄDER, DET FINNS BARA DÅLIGA KLÄDER. Vilken underbar "slogan" det är.






Och såklart hade jag min underbara jacka på mig också, gud vad jag älskar den. Man kan ha den i ösregn och man bir inte blöt för den är så lång och praktisk!

Men vad har hänt idag i världen då? Jo världens fetaste man har dött, tragiskt... Och alkolås ska hindra nattliga mail, hahaha fan vad smart så man inte skickar mail på fyllan, borde finnas på mobiler! Och Clara 105 år har levt i celibat hela sitt liv, de är jävligt coolt. Fast tänk endå vad tråkigt i längden.

Nej om man ska ta tag i sitt liv? Nu ska jag duscha pusstjing

Kommentarer
Postat av: Camilla

FAn det skulle jag vilja ha alkohol lås på min mobil :) fan vilken smart idé den ska jag nog ta å uppfinna :)

2008-10-10 @ 18:23:47
Postat av: 666

MysMysMys

2008-10-11 @ 10:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0