Mitt i historialektionen :)

Sitter nu i skolan och håller på att frysta ihjäl. Tur att fingrarna blir i alla fall blir lite varmare när man skriver :) Denna dagen har börjat hur bra som hellst. Jag kom ihåg att jag hade sovmorgon och sov hela 45 minuter extra, fick tillbaka spanskaprovet och fick VG !! Det trodde jag aldrig jag hatar spanska tycker att de är svårt! Men inte nog med det jag fick MVG i företagsekonomi A. Hur bra är inte det lixom! :)

Kom på en sak, såklart såklart så var det någon som ringde mig i lördags. Eller a det ringde en okändkille, och jag hann inte prata så jag fick inte reda på vem det var. Och han ringde inte igen. Hur nyfiken tror du att jag är? Svar: Nyfiken!

Igår var jag ute och  gick med min lillasyster, ja du läste rätt. Vi var lite härligt övertrötta så vi blev utslängda av våra föräldrar. Och med tanke på hur kallt de är ute är de ju självklart jag tog min mössa på mig. Så börjar Julle asgarva och frågar: Har du köpt den på hööks(en hästaffär)? Fyfan vad taskigt, jag som tycker att min mössa är fin !

Jag och Camy ska och träna efter skolan :) Vi hörs sen ! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: camilla

FAAN va duktiga vi va idag :D:D

2008-11-24 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0