Shit shit shit :)

Gud vad jag hade roligt igår, jag jobbade på julbord i wallhamn. Jo vars det låter väl inte för roligt att jag jobbade men det var det roligaste ever nästan. Vi skickade upp maten till wallhamn och dukade upp, städade och så hade de en bar där jag fick stå från ungefär klockan 9 till 1 :) Alla var verkligen hur trevliga som hellt, och det var väldigt många som raggade och ville ha med mig hem.

Mina favorit kunder var en kille runt 20 som annars jobbar som bartender på stenungsbaden som kom och köpte mer hela tiden och gav mig dricks:) Sedan så sa han jag går inte hem om jag inte får en puss, in your dreams sa jag men så sa han att jag var feg och då vet jag inte vad som flög i mig så jag pussade honom faktikst!! Hahah, men han gick ju ungefär två timmar efter det och han kom med frågor som ska vi hångla och vill du sova hos mig sen?

Min andra favvis var hur söt som hellst  och kanske 20 år. Ingen 10 poängare men man hade inte tackat nej :)! Han kom med mest förslag och han försökte verkligen med allt, han skulle först köpa mig. Han tog upp alla sina pengar och sa hur mycket ska du ha? Sedan så sa han jag skulle göra vad som hellst för att ligga med dig! Sedan bad han mig snällt att ja skulle följa med honom hem för han hade ett eget hus och jag var så snygg. Men han fick ingen puss trots att han tjatade mest, det var för mycket folk runt om kring. Han köpte mitt nummer för 20 kr också. Han var ganska jobbig efter ett tag  han tjatade hål i huvudet på mig och skulle smuggla med mig hem när jag slutade och massa. Typ kåt kille svar ja. Jag sa till honom men jag kan ju inte åka med dig hem du kommer ju inte komma ihåg mig i morgon, för han blev väligt full i slutet men från början var han nykter. Och han verkligen sög på huvudräkning, så jag sa har du inte lärt dig något  i skolan? Då säger en gubbe som står brevid: Vet du vad jag har lärt mig i skolan? Jag svarar Nej. Då säger han sexualkunskap, ska jag visa? Sjuukt jag baah nejtack.

Sen så var det två till stammisar också unga killar den ena också 20 den andra kanske 25. Den första ville inte köpa av Johan som stod i baren med mig ibland, för han var tydligen inte snygg. Vi hade serious talk om cider, att de var bättre med 7.0or . Efter det ville han också ha en puss, men de fick han inte:)

Så han den andra killen då, han började flörta lite och fråga ut mig om saker och så, sedan var det något med min ålder och jag svarade sjutton i december. Han blev då knäpptyst och alla började skratta, efter några minuter började han prata med mig igen så var det något så sa jag mamma. Så frågade han  vem min mamma var så pekade jag på mamma som stod brevid honom. Han typ aah säkert. Så ropade jag mamma så tittade hon på mig, då blev han helt stum igen. Efter det började han ragga på min mamma!!

Och sedan var de en typ 50 årig man som var dyngrak klockan kvart över nio, jag vet inte hur många vodka redbull han drack efter det men det var hur många som hellst. Precis innan jag stängde så skulle han bjuda mig, men jag förklarar att jag jobbar ju. Men han sa du ska ju inte köra så du måste och så tjötade sönder, men ja gav bort den till en tant:)

När vi äntligen hade stängt och alla killar var gone så var det bara städkomiteen kvar och de var ju bara 40+are. Två stycken gubbar skulle ha med mig på efterfest. Men jag tackade nej men då gick dom och tjatade på min mamma att jag skulle med dom på efterfest. Så sa dom till mamma asså vi har cola med! Med tanke på att deras övertalningsmetod gick dåligt sa den ena såhär till mamma: Asså såklart att hon vill med på efterfest, hon vågar bara inte fråga dig. Efter det smet jag iväg och så åkte vi hem så jag slutade ungefär halv två:)

Spännande kväll, de var faktiskt väldigt kul:) Men nu är jag tröttt ska nog sova lite till :) Puss tjing så länge

Kommentarer
Postat av: julia.

tänk. är man sugen på julmat redan nu. hm. det är inte jag. fast å andra sidan gillar jag kanske itne dte så mkt vid jul heller...

2008-11-23 @ 16:22:17
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0