Morgonstund har guld i mun.

Seriöst livet är orättvist det är inte lätt, missade en sovmorgon idag igen. Fyfan vad jag är på dåligt humör. Men igår glömde jag skriva mer, för  jag kollade på oskyldigt dömd.

Sitter i skolan nu och är jävligt grinig här med Camy. Efter skolan så ska vi och träna igen, vad duktiga vi är :) Måste till banken sen med och länsa kontot :) Och så ska jag med pappa in till std och byta mammas kamera och handla mat för i morgon :)

Idag så fyller Hanna sjutton år :) Hon fick en resa till Paris tillsammans med sin mamma. Ja gud va jag är sugen på att åka någon stanns nu, fast jag är inte så sugen på just Paris. Men någon annan stanns vill jag åka :) (24 dagar kvar)

Igår så tog mina avsnitt av oth slut, men camy räddade mig i nöden och gav  mig 5 nya idag :)

skriver sen :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0