Lördagen den 22/11

God morgon alla morgonpigga:) Tro inte jag har sovit ända tills nu, de skulle jag ju aldrig få ro att göra i mitt hus. Klockan åtta eller något vaknar ja av att någon idiot sätter på jospressen. Och efter de så var alla uppe och åt frukost i rummet över mej. Och tro inte att de viskade, nej nej abslout inte!

Idag ska jag jobba från eftermiddagen till natten :) Ganska bra tycker jag faktiskt. Ett problem, jag mår inte så bra jag är grymt snorig och har ont i halsen. Lovely.

Igår var jag så trött efter praktiken att jag faktiskt inte gjorde något, jag kollade klart på mina avsnitt av Oth och efter det så gick jag faktiskt och la mig. Faktikst väldigt skönt med tanke på att jag inte har sovit länge på flera veckor, eller länge och länge vet jag inte. Men längre!

Inne på http://www.eliteladies.se/  så hittade jag och Camy hemskt massa fint igår såsom underkläder och smycken:) Värt att gå in och titta tycker jag.

Jag har på min jacka ett rosa bandet för att stödja forskningen om bröstcancer. Men iår så har jag faktiskt inte ett blått band som jag hade förra året. Det är ganska dåligt av mig, det ska vara jämnställt. Varje dag drabbas 27 män av prostatacancer, ungefär en var 53:e minut. De är sanslöst mycket, varje år dör 2600 män av prostatacancer det är ungefär 7 om dagen! Så skämms på mig nu får jag faktiskt ta och köpa mig ett sånt också, men hellst hade jag velat ha ett i tyg faktiskt.

Nu ska jag och jobba om tre timmar och innan det så ska jag hinna städa Kalles bur, städa lite lätt på mitt rum, duscha, sminka mig, fixa håret och plocka ur och i diskmaskinen... Kanske borde börja men jag känner inte för det. Det var ju inte direkt några kul saker att göra. Men en sak som är kul är att jag nog ska in till Göteborg och shoppa lite den första eller andra december:)

Tvärr hade jag inget roligt och säga nu men de kommer jag förhoppningsvis ha senare :) Pusstjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2008-11-22 @ 15:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0