Fyfan vad jag är bra -:=

Åh gissa vad jag luktar nu? Gott,. gott, gott gott gott gott :) Men innan de luktade jag mindre gott, du kan aldrig gissa vad jag luktade. Jo jag luktade kossa! Spenderade nämligen x antal timmar i Camys nya stall där det också finns kalvar (som jag såklart var tvungen att gosa med.)  Det var reda rama zooet där fanns allt möjligt. Och idag red jag för första gången sedan april tror jag, gud vad jag är nöjd över mig själv. Man vet inte hur mycket man saknat det innan man prövar nu igen. Guud vad det var roligt. Fastän det var häst och ja nästan bara ridit ponny, hon var pigg och jag gillar slöare hästar. Taaaack för en underbar dag Camy!! Det kändes faktiskt ganska roligt att leta upp ridkläderna igen:) Tyvärr hade Camys häst tappat en sko så hon kunde inte rida så vi turades om :) Gud vad trött jag är nu, helt seg i hela kroppen. Men de är inte konstigt igår så gymade jag och Camy och efter det så greppade vi stavarna och begav oss. I morgon får jag minuters sovmorgon, min pappa kör mig snällt nog till praktiken. Men nu har jag inte tid att filiosofera ihop något mer nu ska jag glo OTH!! Ha de najs, take care pusss 


In action and i like it



Efter ridturen, jag och Doris. Jag var helnöjd vilket kanske märks.


Men det var inte bara jag som va helnöjd;)


Efter det så ville jag posa vid en shettis (Pia)


Såklart skulle hon inte vara sämre hon, hon greppade Hamlet


Jag beslutade mig för att ta pusskort på den stenhårda Hamlet




Men så tänkte jag jag måste ju pussa Pia med såklart :)


Kommentarer
Postat av: camilla

Treeeevlig dag:D<3

2008-11-27 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0