Torsdag eftermiddag

Vem har fått ett eget "bankkort" så hon kan logga in på bankens datorer? Kan det vara lilla Emma Johansson, ja tänka sig det var det :) !! Chefen ringde mig och jag missade samtalet så hade hon talat in på mobilen. Herre min skapare vad nervös jag var när jag ringde jag trodde ju såklart att jag hade tabbat mig eller något :S, Men ack nej Ack nej :)

Hade iprincip en vettig lektion idag och inte ens den var vettig. Så hade de inte fått någon vegitariskmat idag helelr, så jag blev utan. Men vi drog i alla fall till träningskliniken efter skolan. Inte är det roligt direkt, men de är endå okej när Camy är med:) Dock hade jag grottmongohåriga ben :S, så jag fick hetsen och rakade dom när jag kom hem:)

Sitter nu och väntar på att pappa ska köra mig till stenungsund, men han är seg.

Angående det att någon smsade mig, ytterligare en kille som jag inte brukar smsa med smsade mig, hur kul som hellst. Jag och Camy kom fram till att han kanske är mobbad och inte har några vänner.

Har även fått det svåra uppdraget att göra en spelningslista på min ipod tills i morgon har du kanske någon låt som du kan rekomendera?

Puss



Kommentarer
Postat av: camilla

tack för idag vännen !

http://www.youtube.com/watch?v=dSX-FvxzD54

bra låt !

2008-11-27 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0