Tjolahopp :)

Okej klockan är bara halv tre på söndag förmiddag/eftermiddag och jag har redan hunnit med en hemskt massa saker. Jag vaknade runt elva någon gång och kollade lite på Andra Avenyn, gick till Hanna en sväng och nu så har jag vart ute och kört lite med pappa. Det gick bra förutom när jag mötte en buss vid Thaien, jag blev helt sjukt nervös och började svettas som en galning.

Annars så är det ganska bra, mår mycket bättre idag! Men stackats Camilla mår desvärre sämre, krya på dig baby !

Jag som är så smart kom på att vi antagligen måste ha LDB produkter hemma, vilket vi hade. Så jag var med i designa en bil tävlingen idag igen. Jag är ju ganska duktig må jag säga, här är den en riktig beauty. Men jag föredrar den rosa till färgen tycker att denna är lite för blå.





Jag har ganska tråkigt, klockan är nu bara halv 4 och de är många timmar kvar tills sängen kallar. Och spinngen var full, än dröjer det tills Andra Avenyn avsnitten släpps och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt. Men men det löser sig! Puss åh kram !

Kommentarer
Postat av: camilla

tack så mkt vännen ! får hoppas jag snart slutar hosta så jag kan leva ett normalt liv :P haha

får ju hoppas du vinner bilen ;) haha <3

2008-11-09 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0