Tjena tjena.

Nu har jag inte skrivit på ett tag, hoppas att du har saknat mig :)
I fredags så praktiserade jag det gick bra, jag börjar komma in i rutinerna nu och har faktiskt köpt mig en hel del "bankiga" kläder, men letar skor! Det hände väl inget speciellt mer än att jag såg världens pudding, iklädd uniform. Jag blev generad av att jag tänkte shit han har nog snygg vältränad kropp. Sånna dirty tankar får man ju inte tänka! Och sen på kvällen så lagade jag och Camy mat, jag sov över hos henne :)

Och i lördags så vaknade jag upp och mådde dåligt, såklart hade Camy smittat mig,. Åkte med Camilla in till stan på sminkkurs, väldigt intressant! Jag ska önska mig det när jag fyller år, sminkkurs på makeupstore för 495 kr och då får man även välja prudukter för de priset. Men trippen till Götrborg var väl ingen hit med tanke på att jag verkligen var helt groggy. Men gissa vem vi såg sitta inne på expresso house och gömma sig med en tidning? Jo minsann David från ANdra Avenyn! 

Annars har det väl inte hänt något speciellt mer än att alla har betett sig väldigt konstigt mot mig idag. Och en jätterolig sak, det var en hemskt massa människor som hade hört att jag skulle ha fest också, vilket jag inte skulle. Jag hade inte en aning om det faktiskt, och jag trodde faktiskt ingen visste att jag var ensam hemma, men tydligen.

Jag borde designa bilar, vann ju inte den fucking kexchokladbilen så jag ska fan vinna en LDB bil! Här är mitt bidrag :





En riktig skönhet, utan att överdriva den lätt snyggaste bilen ever. Tänk vad glassigt att åka runt i den, så fin.

Men nu känner jag att John Blund kallar, men det senaste avsnittet av Andra Avenyn lockar ju inte lite heller. Nej jag får se det  när jag vaknar i stället. God natt kära du <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förutom att den va rosa va den ju jätte fin, :P ofta du inte alltid tänker sånna dirty tankar?

2008-11-09 @ 11:33:42
Postat av: camilla

ååh jag känner mig ännu sjukare idag , hostar som ett mongo :( de är inte kul !

2008-11-09 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0