Smink, smink och ännu mera smink! :)

Jag har nu under kanske en timma ägnat mig helt åt titta på smink. Det är jävligt roligt faktiskt, hade vart kul att uppdatera sminkväskan :) Köper alltid Mary Kay smink annars, men min ekonomi tillåter inte riktigt det nu så jag försöker hitta något annat märke. Jag hittade världens häftigaste browzing powder på eleven.se. Det fanns också som rosa rouge.


Var det inte hur sött som hellst då eller? :) Puss på det, 229 kronor på eleven då som sagt. Herre gud jag är ju i extas nu hittade en supersöt conceler nu med. 159 kr kostade den och den finns i flera olika nyanser. Också Camy som sitter brevid mig är i extas, hon sitter och petar på mig hela tiden och visar supersöta smycken hon hittat på någon hemsida:)


Herregud det finns hur många playboy beauty produkter som hellst. Kan tyvärr inte lägga upp bilder på alla, sjukt snygga saker. Dock är det ju ganska dyrt. Men de fanns ett läppglans som hette: Hef's favorite. Hahah fyfan vad fult.

Lite senare:

Kom nyss hem från skolan och innan det så var jag hos tandläkaren och (tro det eller ej) tog ur min tandställning. Det är bara grymt tillfälligt men jag njuter till hundra procent! Ett fäste hade gått sönder på min vänstra sida så hade den gungat sönder mitt tandkött som var hemskt plågsamt för min stackars mun. De skulle sätta i den direkt igen men det blödde för mycket så i morgon 11.40 ska den i igen. Smärtsamt ytterst smärtsamt, ägna mig gärna en tanke.

Jag har ju mammas gamla samsung mobil, jag flippar sönder. Har tagit massa bilder som ja tänkte skicka över till mammas mobil och sedan lägga in dem på datorn tro fan att våra "bluetoothar" inte ville sammarbeta. Så det blir dessväärre inget med det.  

Och Camy är nu påväg till Ullared, jag är avundsjuk. Inte för jag behöver något egentligen men endå. Hoppas du köpte något till mig baby ;)

Men nu måste jag plugga till morgondagens underbara spanska prov. Puss på dig (Y)


Kommentarer
Postat av: MOA

dom produkterna är faktiskt riktigt bra :)

2008-11-17 @ 16:08:07
URL: http://moaswalliing.blogg.se/
Postat av: MOA

sv: playboy! :)

2008-11-17 @ 17:03:47
URL: http://moaswalliing.blogg.se/
Postat av: LittleLinn

svar: Nädå, dom står med i sista "rubriken", alltså watch-series.com ;) fast det finns ingen bild på dom om det var det du menade. ^^

Ha det fint! :)

2008-11-17 @ 17:39:28
URL: http://littlelinn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Inte fint smink, :P

2008-11-17 @ 17:44:56
Postat av: camilla

haha jag har köpt en liten liten tönt grej till dig ;)

2008-11-18 @ 10:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0