riktig snygging

Great great, kom nyss hem från skolan åt sedan min favoritmat och efter de rakade jag mina ben. Så  nu ser de inte längre ut att tillhöra ett grottmongo, okej ja överdrev men jag gillar det. Och  nu ligger ja i min säng och kollar på One tree hill, underbart. Men när Camy pluggat klart ska vi faktiskt till gymet :)

Idag var typ hela Uct på den där sexföreläsningen, det var faktiskt hur bra som hellst. Först pratade två tjejer om Hiv/Aids och efter de pratade en riktig snygging om lite allt möjligt. Det var verkligen hur kul som hellst, snyggingen var hemskt underhållande.

Och så var det ju det där med min mobil, den blev klar igår och Johan skulle ta med sig den hem till mig. Tro fan att han glömde den så får förhoppnings får ja tillbaka min baby idag.

Nu ska ja cykla till Camy för att fåpåfyllning av one tree hill avsnitt. Så sen ska vi till gymet. Men ja hade inget vettigt att skriva nu så jag skriver mer sen :) Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

Han var la inte snygg? :) om de va samma kille som snackade med oss då :)

2008-11-21 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0