Monday morning rain is falling

Underbart hade sovmorgon idag vilket jag missade, så jag stressade sönder i onödan!

Men men nu har ja engelska och ska snart redovisa någon power point grej om indien, kul kul.

Sjukt vad sugen jag är på att göra en sådan "piercing". Var nära på att göra det i lördags, men då hade jag inte haft några pengar kvar denna månaden och hur bra hade det känts? Så jag ska vänta till jag kommer hem i januari och göra den annars åker jag säkert på aids eller något på Filippinerna.



Sött eller vad?

Och nu finns det trosor och bh med inbyggd GPS, för endast 1500 kronor. Jag tycker att det var en ganska konstig grej och såklart så har den gjort folk upprörda. Kanske inget att rekomendera för andra en kontrollfreak. Men ganska sjukt endå att någon har totall koll på vart man befinnes  sig hela tiden. Det är säkert bra bra för något, men skulle aldrig falla mig in att köpa det bara.

Och det där med julklappar, julafton närmar sig med stormsteg och jag har verkligen inte hittat något att köpa till Linn, så fruktansvärt svårt är det. Jag har letat några dagar i rad nu och inte hittar jag något för det. Ska försöka att hitta något speciellt till henne!.

Och efter skolan så ska jag åka till min farmor och städa hennes källare, jag behöver pengar! Jag ska nog erbjuda mina föräldrar att städa huset mot betalning. Allt för pengar, haha

Pusss och kram vi hörs nog sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0