Måndag!

Jag skrev inget igår för jag var inte jätte peppad och mådde inte helt hundra. Men jag har massa att berätta :)

I lördags åkte jag och Camilla på en ungefär 8 timmars lång bussresa. Missade bussar och tåg men på den sista bussen på träffade vi asroliga småfjors. Christoffer och Philip om jag minns rätt, dom gjorde inte något speciellt men kul var dom:) Sedan tillsist kom vi fram till någon Felix som hade haloween/artonårs kalas, det var väl inte jättekul när man inte kände någon. Sedan så sov vi hemma hos någon Linus, konstig kille"!? När vi lämnade Skärhamn så var vi jätte peppade men när vi väl kom fram så var vi mest trötta :/ Kul att en 89a som såg ut som typ 30 raggade på Camilla, HAHA. Men vi hade ju förfest på bussarna och vi hade faktiskt riktigt roligt.

Sedan var det dags att åka hem kvart i nio på morgonen, vi hade problem att hitta till busse för vi hade tydligen åkt bil till Linus.  Men vi hittade busskuren till slut guuud vad vi mådde bra, satt med spypåsen i högsta hugg! Träffade våra nya vänner småfjorsen på bussen igen, trevligt trevligt. Bussresan hem tog BARA 6 timmar, och de var bland det plågsammaste ever. Vi satt i en kallbusskur på något konstigt ställe utan civilastion i två timmar och frös. Där kom det fram en  pundare och frågade vad vi hade gjort i helgen. Han hade en superhet tatuering, en röd pussmun på halsen. Där var det också någon miffad människa som gjorde att Camy nästan fick nervsammanbrott. Han tog kort på exakt allt, han  låg på marken och tog kort. Och det stod att Ica öppnade 12 men de hade öppet klockan kvart över tio, så kan man väl inte göra? Man bör väl följa öppettiderna?

PÅ tåget till Stenungsund stod jag i kö till toan så kom värsta retarden, jag stod och köade till toaletten. Jga var jättetrött så jag tänkte väl inte på att ja stod i vägen så typ stöna han jätte högt några gånger sen så typ putte han på mig och sa FLYTTA PÅ DEJ! Jag sa ursäkta och han typ grymta något. RETARD.

När jag väl kom hem igår så gick jag och la mig och sov i 14 timmar, det är inte dåligt. Men jag var trött.

Jag missade säkert jättemycket spännande saker som hände, men jag får skriva om det i morgon för jag måste plugga nu. pusstjing

                                  

 I väntan på bussen, fyfan vad vi var taggade dagen efter :) !!

Kommentarer
Postat av: camilla

TACK för ett sjukt rolig dag/lov :) ! måste göras om amanda ;) HAHAHAHA <3

2008-11-03 @ 16:01:42
Postat av: Christopher Seander

haha ja de va la kul o träffa er haha ;D

2008-11-03 @ 19:20:42
URL: http://www.seander.se
Postat av: Hanna

Vad är det du håller i handen? Det ser ut som en sån där grötkorv typ, :P ?

2008-11-09 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0